Menu Luk

Det dobbelte blik supervision

Projekt Implementering af Det dobbelte bliks erfaring er, at det kan være svært at arbejde med det dobbelte blik uden tæt sparring og støtte. Erfaringerne viser, at tæt supervisering i mindsettet muliggør nye handlinger i praksis.

Netop det er få realiseret nye narrativer i praksis for at understøtte, trivsel, læring og udvikling kan være vanskeligt.  Vi zoomer derfor i supervisionsforløbene ind på realiseringsfasen. Dette har til formål, at skabe nye mulighedsrum for barnet/ den unge  og på den måde optimeres sandsynligheden for virkningsfulde indsatser.  

Faktaboks

Hvad: Et supervisionsforløb  med udgangspunkt i det dobbelte blik og narrativ praksis. 

Hvorfor:  Supervision som redskab understøtter både medarbejders indsats og refleksive kompetencer samt understøtter organisatorisk læring og udvikling

Tilrettelæggelse af forløbene: Kontakt  EVU Absalon og få skræddersyet dit supervisionsforløb, både individuelt eller for din afdeling. 

Bitnami